Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Walka, okaleczenia, śmierć

Go down 
AutorWiadomość
Jaqen H'ghar
Administrator
Jaqen H'ghar


Male Liczba postów : 189
Join date : 13/09/2014
Age : 33

Walka, okaleczenia, śmierć Empty
PisanieTemat: Walka, okaleczenia, śmierć   Walka, okaleczenia, śmierć EmptyPią Gru 05, 2014 8:51 pm


    W A L K A.

    • Aby stan nazwać walką, powinien on trwać przez co najmniej cztery posty każdej ze stron, nie mniej.
    • Walki mogą być drobnymi potyczkami o rozmaite błahostki, poważnymi, zorganizowanymi bijatykami lub też starciem o konkretną sprawę. To zależy już od naszych i naszego przeciwnika intencji. Każda walka prowadzona jest na zasadzie „pies A -> pies B -> pies C -> pies A -> pies B -> pies C -> ... i tak dalej”. Istotny jest fakt, że o ile w przypadku pierwszego rodzaju walki automatycznie zwycięża postać silniejsza względem punktów siły, o tyle w przypadku dwóch kolejnych obecność MG jest obowiązkowa. Cały pojedynek podlega jego obiektywnej ocenie. Co się w nią wlicza?


        - ilość punktów siły.- wielkość rasy, którą przyjęła Twoja postać.- oryginalność, pomysłowość i kreatywność obrony oraz ataku, a także styl pisanych postów (to liczy się najbardziej).






    • Podczas walk można korzystać zarówno z magii, jak i siły fizycznej - jeżeli któreś z w/w wymienionych ma być zabronione, trzeba o tym zdecydować na samym wstępie, nie w trakcie.
    • Jeśli starcie nie toczy się o stawkę życia i śmierci, nie można przeciwnika zabić. Stawkę również uzgadnia się na początku. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy wróg jest skazanym przez Alfy zdrajcą lub wcześniej sam prosił o uśmiercenie swojej postaci. Wiem, to dziwne, ale zdarzają się takie osobliwe przypadki.





    O K A L E C Z A N I E.

    • Czym według naszych kryteriów jest trwałe okaleczanie? Otóż m.in. zaliczyć można do niego pozbawienie dowolnego zmysłu na zawsze, oderwanie kończyny i wszelkie inne ataki, po których przeciwnik nie będzie mógł powrócić wcześniej czy później do stanu pierwotnego (jak przy złamaniu kości).
    • Trwałe okaleczanie jest zabronione podczas niezaplanowanych walk. Walki oceniane przez MG są innego typu i musisz się liczyć z tym, że Twoja postać może ucierpieć bardziej niż kilkoma kłakami wyrwanej sierści. Ale jest ryzyko, jest zabawa, tak?





    Z A B I J A N I E.


    Jeśli nasza postać umrze, otrzymuje rangę Ducha. Chcesz dowiedzieć się więcej o życiu po życiu? Zapraszam do TEGO tematu.

    • Na zabicie trzeba mieć zgodę użytkownika (w szczególnych przypadkach zgodę Głównego Administratora To zezwolenie nie jest wymagane, kiedy postać podpadła w jakiś sposób swojemu stadu i Alfy podjęły decyzję o jej uśmierceniu.
    • O naturalnej śmierci postaci (ze starości) lub śmierci z głodu, pragnienia ew. popełnieniu samobójstwa należy poinformować któregoś z Administratorów, coby nam mógł przyznać odpowiednią rangę i to oficjalnie zatwierdzić.
    • Rzecz jasna można zabić postać z własnego stada lub stada powiązanego z naszym sojuszem, ale, mówiąc delikatnie, nie jest to mile widziane i grozi zerwaniem sojuszu, karą śmierci lub wygnaniem ze swojej sfory, tak więc robimy to na własną odpowiedzialność.
    • Morderstwo powinno być poprzedzone walką, wyjątki ustala Główny Administrator. Nie wiesz, jak prowadzi się walkę? Cofnij się do samej góry, tam masz wszystko dokładnie wyjaśnione.
    • By rozwiać wszelkie wątpliwości - zabójstwo też musi być oceniane przez MG. Decyduje on o tym, czy się powiodło, czy nie, bo oczywiście wróg może się zawsze obronić.

Powrót do góry Go down
 
Walka, okaleczenia, śmierć
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Życie i śmierć

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 ::  :: OPIS GRY :: PORYWANIE I WALKA-
Skocz do: