Oto ogólny spis zwierząt, które można spotkać w lesie i względnej liczby punktów siły, jakie posiadają:
kategoria I - 10 000 siły - niedźwiedzie, pumy itp.
kategoria II - 2 500 siły - łosie, daniele, dziki, itp.
kategoria III - 1 500 siły - jelenie, sarny, itp.
kategoria IV - 800 siły - borsuki, młode z powyższych kategorii, itp.
kategoria V - 200 siły - węże, zające, ptactwo drobne - bażanty itp.
kategoria VI - 50 siły - myszy, jaszczurki, młode z kategorii V itp.
Dodatkowo:
psy małe - mają pozwolenie polowania na kategorie od IV wzwyż
psy średnie - mają pozwolenie polowania na kategorie od III wzwyż
psy największe - mają pozwolenie polowania na kategorie od I wzwyż
Wyjątkiem jest, jeśli polowanie jest grupowe.
Punkty doświadczenia w polowaniu:
Zanim przystąpisz do swojego pierwszego polowania musisz pamiętać, że nie wszystkie zwierzęta są od razu w zasięgu Twojej łapy. Wyobraź sobie: będąc szczeniakiem rzucasz się w pogoń za o wiele większym, a także silniejszym od Ciebie osobnikiem, tudzież dzikiem. Dobiegasz do niego i... co dalej? Ano właśnie! Trochę realizmu. Musisz zatem zapamiętać parę zasad, spokojnie, z czasem wejdzie Ci to w krew!
Zaczynasz od zera, ale nie martw się, możesz polować w pierwszym poziomie! Wraz z zwiększającą się ilością punktów wzrasta również Twoja możliwość zdobycia pożywienia z większego osobnika, który jest jednocześnie trudniejszym przeciwnikiem i nie dopuści do łatwego starcia. Możesz też odnieść większe rany w zależności od tego ile punktów potrzebujesz by móc polować na dane zwierzę.
Brzmi banalnie? I takie się wydaje! Pamiętaj że nie musisz polować stale na tę zwierzynę która jest przypisana do owej ilości punktów, możesz wrócić do tej z mniejszą ilością. Jednak ta z większą jest stale niedostępna.
Ranking:
0-6 pkt - Najdrobniejsze ze stworzeń tudzież myszy, szczury, jaszczurki (jeśli ktoś lubi!), wiewiórki, drobne łasice, **do dodania**. Możliwość obrażeń na tym poziomie: minimalna do 5 %7-15 pkt - zające, kuny, większe łasice, szopy, coś tej wielkości **do dodania**. Możliwość obrażeń na tym poziomie: 5-10 %16-25 pkt - młode jeleni, dzikie kozy, stworzenia owej wielkości **do dodania**. Możliwość obrażeń na tym poziomie: 10-20%26-35 pkt - jelenie, rysie, dziki, te z silniejszych **do dodania**. Możliwość obrażeń na tym poziomie: 25-35%36-45 pkt - niedźwiedzie, pantery, przerośnięte dziki, młode lwy, **do dodania** Możliwość obrażeń na tym poziomie: 40-55 %46-55+ pkt - najgorsze i najtrudniejsze: wściekły lwy, stada, tygrys, żubry Możliwość obrażeń na tym poziomie: 60-75%
Oczywiście procentowa możliwość odniesienia obrażeń nie zawsze musi być tak wysoka, zmniejszyć się ona może w przypadku coraz bardziej doświadczonych userów.
Tu dochodzą punkty inteligencji. Za każde 3 pkt możliwość obrażeń zmniejsza się o 1%. W dodatku bez obaw! Nie muszą być one śmiertelne, jednak naruszają Twoją powłokę fizyczną, a niekiedy i psychiczną. *
Pewnie chcesz też wiedzieć jak zdobywać owe punkty. Nic prostszego! O ile tylko udzielasz się swoją postacią fabularnie. Punkty możesz zdobywać na wszelkich eventach lub misjach stadnych lub ogólnoforumowych. W konkursach i walkach urządzanych przez MG. Możesz umówić się na prywatną misję z MG lub otrzymujesz je za zasługi dla stada. Jak widać aktywność jest tu kluczowa.
* - Polowania zbiorowe: W przypadku polowania w większej grupie racjonalnie zmienia się też stopień trudności. Stadko może polować na zwierzynę taką jaką może upolować osobnik posiadający największą ilość punktów doświadczenia w owej grupie. Zmienia się także procent obrażeń. Ogólna jego liczba jest dzielona przez ilość członków polowania. No cóż, zatem obrażeń w polowaniu grupą jest mniej (co nie znaczy że nie występują!).
Zatem do dzieła. Miłego polowania![/list]