Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Moce specjalne są to dodatkowe magiczne zdolności, o które starać się może każdy.

Poniżej znajduje się spis wszystkich mocy specjalnych dostępnych na forum, podlegają one jako takiemu podziałowi według pola statystyk, dotyczącego Inteligencji. Uwaga! To, że spełniasz postawione warunki już wystarczy. Możesz się zgłosić po moc w tym temacie. Oczywiście istnieją także inne sposoby ich zdobycia, takie jak udział w konkursach ogólnoforumowych.

Moce zapewniające długotrwałą nietykalność magiczną oraz przed atakami fizycznymi w jakiejkolwiek formie, czy długotrwałe władanie ciałem lub umysłem są surowo zabronione!

Mocy specjalnych posiadać można maksymalnie 5, w tym maksymalnie dwie stadne!

Moce wyjątkowe, które nie podlegają ugrupowaniu, wobec których należy spełnić szereg wymagań,
takich jak częsty pobyt na forum, aktywność, dbanie o fabułę, pomoc przy ulepszaniu forum itp.:
Za zgodą wszystkich adminów!


Wskrzeszanie - pies posiadający tę moc może przywrócić do życia każdego martwego psa. Odrodzony posiada 100 pkt. życia. Na użycie owej i danie musi być zgoda wszystkich administratorów.
[Posiadacze:]
Odbiera 100 punktów many.

Nieśmiertelność - moc ta pozwala posiadaczowi na prowadzenie życia wiecznego. Dla jednych jest to zbawienie, dla innych przekleństwo, sytuacją ową można odbierać w wieloraki sposób. Zdolność ta sprawia, iż duch nie może opuścić w żaden sposób ciała, ni myśli, utkwione już na zawsze w umyśle nieśmiertelnego organizmu. Niezmierną jest to katorgą, gdy ciało jest, jako śmiertelnika, sparaliżowane bólem. Ciało wiecznego odczuwa rany oraz cierpienie w takim samym stopniu, co krótkoterminowi.
Ma zdolność do regeneracji ran. Nie potrzebuje tlenu, by żyć.
[Posiadacze:]
Nie odbiera punktów many tygodniowo.

Regeneracja - zdolność do regeneracji ciała. Powstała na ciele rana natychmiast się goi. Osobnika z tą mocą można pokonać po ugodzeniu go w serce o ile nie jest on nieśmiertelny.
[Posiadacz:]
Odbiera 50 punktów many tygodniowo.

Reinkarnacja - posiadacz po śmierci może zmartwychwstać.
[Posiadacze:]
Odbiera 100 punktów many.

Polaris - Pies posiadający tę moc wytwarza pole elektromagnetyczne, odpychające każdy atak magiczny i fizyczny potrafi strzelać piorunami. Działa wtedy, kiedy właściciel tego chce.
[Posiadacze:]
Odbiera: 50 pkt. życia.
Odbiera 100 pkt. many

Dotyk Śmierci - osobnik posiadający tę moc po dotknięciu jakiegokolwiek elementu otoczenia powoduje jego powolne obumieranie, przykładowo: po użyciu mocy, roślinność pod jego łapami więdnie, gleba czernieje, a dotknięty element skóry ofiary zaczyna proces gnicia.
Odbiera:  50 pkt. życia.
[Posiadacze:]
Odbiera 80 punktów many.

Pozostałe moce:

Jasnowidzenie - osobnik posiadający tę moc potrafi przewidywać przyszłość poszczególnych istot (najlepiej, gdyby to było prędzej ustalone z użytkownikiem, któremu przyszłość jest przepowiadana), miewa również ogóle wizje tego, co ma się zdarzyć, oraz posiada kontakt z światem umarłych. Dzięki temu potrafią też czytać w myślach oraz komunikować się telepatycznie. Tę moc posiadają osoby silne psychicznie.
[Posiadacze:]
Odbiera 30 punktów many tygodniowo.
Wymagana inteligencja: 50 punktów

Nadnaturalna siła – pies posiadający taką moc, po jej użyciu, potrafi przywołać do swego ciała siły, dzięki którym jego dotychczasowe wzrastają niemal trzykrotnie.
Odbiera: 50 pkt. życia.
[Posiadacze:]
Odbiera 80 punktów.
Wymagana inteligencja: 60 punktów

Krwawa Pułapka - atak wysoce wyspecjalizowany; jej posiadacz potrafi przywołać z ziemi kolce, które tworzą krąg wokół ofiary, a następnie uderzają w jego ciało z dużą prędkością, często przyprawiając go o poważne obrażenia.
Odbiera: 40 pkt. życia.
[Posiadacze:]
Odbiera 70 punktów many.
Wymagana inteligencja: 50 punktów

Ciernisty Pocałunek - osobnik posiadający tę moc potrafi pocałunkiem ubezwłasnowolnić na okres trwania czterech postów swą ofiarę, potrafi nakazać jej czyny, które musi wykonać (prócz kwestii zabijania).
Odbiera: 40 pkt. życia.
[Posiadacze: ]
Odbiera 70 punktów many.
Wymagana inteligencja: 55 punktów

Mrok Serca – postać, posiadająca tą moc, może spowolnić krążenie w żyłach ofiary, bądź zatrzymać je na okres 15 minut. W pierwszym przypadku powoduje to otumanienie przeciwnika, pozbawienie wyrazistości impulsów przesyłanych przez narządy zmysłów, a w drugim, duszenie się i odmawianie posłuszeństwa poszczególnych członków ciała. Nie może zabić.
Odbiera: 20 pkt. życia.
[Posiadacze:]
Odbiera 80 punktów many.
Wymagana inteligencja: 40 punktów

Mgła zapomnienia – pozwala na wyzbycie pamięci przeciwnika na okres nawet tygodnia, a dodatkowo możność sprawiania mu bólu psychicznego poprzez przywoływanie bolesnych wspomnień, czy niewydarzonych zdarzeń.
Odbiera: 5 pkt. życia.
[Posiadacze:]
Odbiera 60 punktów many.
Wymagana inteligencja: 45 punktów

Archanielskie Skrzydła – postaci posiadającej tą moc mogą wyrosnąć z grzbietu skrzydła, dzięki którym krótkotrwale potrafi unosić się nad ziemią. Z jego skrzydeł sypie się dziwny pył, który odpowiednio skierowany na przeciwnika, wpędza go w okowy wyimaginowanego bólu.
Odbiera: 5 pkt. życia.
[Posiadacze:]
Odbiera 70 punktów many.
Wymagana inteligencja: 45 punktów

Gromowładność – osobnik ten potrafi przywołać burzę, a zarazem uderzyć piorunem w wybraną ofiarę, który wprawia takową w stan krótkotrwałego oszołomienia (3 posty), oraz przyprawia o liczne poparzenia i braki w futrze.
[*Posiadacze:]
Odbiera: 35 pkt. życia.
Odbiera 70 punktów many.
Wymagana inteligencja: 50 punktów

Inferno - polega na przywołaniu meteorytów spadających z nieba. Po uderzeniu takowego w ofiarę, powoduje liczne poparzenia, ale również inne obrażenia. Otoczenie ulega stałemu zdewastowaniu na okres kilku dni.
Odbiera: 25 pkt. życia.
[Posiadacz:]
Odbiera 50 punktów many.
Wymagana inteligencja: 40 punktów

Pocałunek Dementora - pies wysysa duszę drugiemu, pozwalając mu na podróże astralne, czyli wędrówki, niczym duch. Tym samym przejmuje jego wspomnienia. Nie może tym zabić, ofiara wraca do swojego ciała po 30 minutach.
[Posiadacze:]
Odbiera 100 punktów many.
Wymagana inteligencja: 45 punktów

Uniesienie - lepsza wersja telekinezy. Może podnosić przeciwnika i przedmioty, które potrafi zgniatać i przekształcać.
Odbiera: 10 pkt. życia.
[Posiadacze:]
Odbiera 20 punktów many.
Wymagana inteligencja: 35 punktów

Uzdrowienie – zdolność uzdrawiania z 50% ran.
Odbiera: 0 pkt. życia.
[Posiadacze:]
Odbiera 40 punktów many.
Wymagana inteligencja: 40 punktów

Iluzja bólu – zdolność wpędzania ofiary w okowy bólu, który nie musi mieć w rzeczywistości swego cielesnego źródła. Dzięki temu atakowi można również nabawić się pewnych fobii, o których decyduje posiadacz mocy.
Odbiera: 10 pkt. życia.
[Posiadacze:]
Odbiera 50 punktów many.
Wymagana inteligencja: 35 punktów

Łańcuchy otchłani – przywołuje łańcuchy spod ziemi, które atakują wybranego psa, paraliżując go na czas trwania 15 minut.
Odbiera: 20 pkt. życia.
[Posiadacze:]
Odbiera 40 punktów many.
Wymagana inteligencja: 40 punktów

Lustrzane widzenie - Moc ta pozwala na widzenie, co dzieje się w innym miejscu w tej samej chwili. Można widzieć jednak tylko miejsca, w których kiedyś się było.
[Posiadacze:]
Odbiera 20 punktów many.
Wymagana inteligencja: 30 punktów

Uderzenie powietrza - polega na skupieniu kierunku wiatru w stronę przeciwnika.
Odbiera: 5 pkt. życia.
[Posiadacz:]
Odbiera 20 punktów many.
Wymagana inteligencja: 30 punktów

Manipulacja emocji – jest to zdolność manipulowania nastrojem, czy emocjami innych.
Odbiera: 0 pkt. życia.
[Posiadacze:]
Odbiera 20 punktów many.
Wymagana inteligencja: 30 punktów

Zastrzyk życia - Pies z tą mocą, dotykiem potrafi wzmocnić innego psa, 'przekazując' mu wybraną przez siebie ilość punktów życia, jednocześnie osłabiając siebie.
[Posiadacze:]
Odbiera 10 punktów many.
Wymagana inteligencja: 25 punktów
Dammit
Administrator
Male
Liczba postów :
149
Join date :
23/11/2014
Dammit
- Similar topics