- Śpiew Driady - Częstokroć posiadaczkami tej mocy są przedstawicielki płci żeńskiej, aczkolwiek zdarzają się i męscy osobnicy, dzierżący ową. Ogólna jej idea polega na tym, że psina, podczas rozwarcia szczęk i wydania zeń brzmienia, staje się podobne do świergotu słowika, czy też dzwoniącego skowronka, tumaniąc umysł każdego z osobników, znajdujących się w pobliżu siebie. Oblewając przeciwnika słodyczą śpiewu, nadaje słowom sens, składający się na zadania, jakie ów pies ma wykonać. Wróg, zdając się bez pamięci na wolę śpiewającego, wykonuje jego rytmiczne polecenia. Wszakże jest pewien limit dotyczący wykonywania poleceń, kiedy kajdany spowiją małżowiny ofiary ta spełnia jej polecenia przez 20 postów, potem jest wolna, ale jeśli znowu śpiew obarczy jej mózg, to znowu jest zmuszona to spełniania zachcianek posiadacza mocy. Należy napomknąć jakiego rodzaju zachcianek nie może być:
- Zabicie kogoś.
- Zaprzestanie porywania.
- Trwałe okaleczenie.
A jakie mogą być, między innymi:
- Zaatakowanie kogoś ze swojej sfory, bądź sojuszniczej. [Np. Pies będący pod wpływem śpiewu, należący do SO, musi zaatakować psa z SO, albo z SW.]
- Wypuszczenie kogoś z lochów. [Jednakże tylko z własnej sfory.]
Posiadacz: - Iluzja wspomnień - Dzięki tej mocy możemy stworzyć tzw. iluzję, ale tylko przed oczyma tego komu chcemy zaszkodzić bądź pomóc (sobie również). Można także przywołać komuś/sobie wspomnienia które odeszły w niepamięć, np. wczesne dzieciństwo. Należy jednak pamiętać iż to iluzja, w nią się wierzy. Ten kto nie wie jak działa to ślepo ufa swym oczom, ten kto wie jak działa jest świadom fałszu jej istnienia. Iluzję można wykorzystać w dobry i zły sposób, przy jakimś nieporozumieniu leśny w pewnym momencie może napastnika nią ogarnąć, mimo iż z złej sfory i bez uczuć to wspomnienia które staną mu przed oczyma wywołują w nim emocje i przestaje myśleć o tym co jest. Wspomnienia mogą być też złe, aby wywołać u kogoś traumę na resztę życia. Za opuszczenie sfory, zdradę. Dobrymi zaś obdarowuje pokrzywdzone losem istoty, rodzinę, nieszczęśliwych czy też przyjaciół. Niektóre wspomnienia mogą zabić lub odebrać punkty inteligencji ofierze [mogą odebrać do 10] gdy kłębić się będą we łbie dzień i noc, upragnione będą przywracać punkty życia [do 10].
Opis w wykonaniu Edwarda.
Posiadacz: - Gniew Natury - jest najpotężniejszą mocą sfory. W jej skład wchodzi kilka czynników, które mogą działać w całości, bądź osobno. Kiedy posiadacz mocy raczy jej użyć, wokół niego tworzy się aura o seledynowym kolorze, jest niczym zielony ogień, którzy nie parzy.
Moc posiada w sobie:
- możność przywołania szarańczy, która zesłana na ofiarę pozbawia ją wszystek włosów i nabawia jednej z wybranych chorób. Owady odgryzają pędy włosia, zostawiając bolesne bąble na gołej skórze psa.
- potrafi wywołać szał w dzierżącym ów moc, który uodparnia go na wszelaki atak magiczny, nawet na rzucane klątwy. Tylko tężyzna może oddziaływać na psa. W tymże szale, potrafi kogoś pozbawić 15 punktów życia, ocierając się z wściekłością o ciało ofiary, tym samym drapiąc je do krwi.
- może również przywołać stwora, który wyglądem przypomina wilka, aczkolwiek jest od niego dziesięć razy większy i masywniejszy. Stwór przez 10 postów ochrania tego, kto go przywołał. Sposób ochrony polega na tym, że każdy zadany cios niezależnie czy w posiadacza mocy, czy w potwora, i tak trafia w bestię. Choć stwór nie wykonuje żadnych ruchów obronnych, czy też atakujących jest wielką pomocą dla zaatakowanego, ten wtedy ma wolną drogę do ucieczki.
Ten kto użyje wszystkich czarów naraz, nie tylko świeci zielenią, także jego gały zmieniają barwę na biel, co sprawia że ślepnie na jeden dzień. Skumulowana magia, miast odbierać to co jest jest wypisane w punktach, odbiera rywalowi 30 punktów życia. Kto będzie używał ataków z osobna, może użyć tylko jednego na dzień. Magia z osobna, dysponuje wypisanymi wyżej zdolnościami.
Posiadacz: - Leśna przemiana - osobnik potrafi się przemienić w stworzenie większych rozmiarów od samego siebie, co za tym idzie? staje się odporny na ataki magiczne, na wszelaką chorobę bytującą w tejże krainie, a ciosy fizyczne zadawane przez kogoś stają się o połowę słabsze [Np. Oprawca ma 800 siły, siła spada do 400, a hp które może odjąć, to też połowa np. potrafi odjąć 20, lecz spada to do 10.]. Gdy pies zmieni się w coś mniejszego, jego siła spada o połowę i odnosi większe obrażenia [Np. Ma 800 siły, spada do 400, ktoś mu odbiera 10 pkt. hp, odbiera mu 20.]. Może osłonić swym ciałem jednostkę, sprawiając że owa na czas 5 postów zyskuje odporność na magię. Jest jeden minus posiadania tej mocy, zwierzę nie potrafi mówić, tylko operować językiem danego stworzenia.
Posiadacz: - Trans umysłu - Mocą psychiczną odznaczający się pies, co i wtargnąć do umysłu przeciwnika potrafi, łamiąc wszelakie ograniczenia. Trzaskając bariery żelaznego uścisku myśli, uwalniając wirujący chaos mentalnych szeptów. Moc tamuje wszelaki nieład myśli goszczący w czerepie atakowanego, wpakowując mu do mózgu zbędne informacje [Jakie? a to już może wymyślić posiadacz mocy i napisać do w poście.]. Przeładowany wiedzą pies, nie jest w stanie walczyć przez cały dzień, bo słowa oraz obrazy ukazujące się w jego łbie, po prostu go osłabiają.
Druga zdolność mocy to zmiana osobowości. Pies wrzuca do czyjejś psychiki wybrane cechy charakteru [Również wypisać w poście.], tym samym robiąc uszczerbek w jego temperamencie.
Posiadacz: - Wieczność Chwili - osobnik dzierżący moc władania nad czasem, winien być spokojny umysłem, ciałem i duchem, inaczej będą skutki uboczne. Skutek uboczny to wpadnięcie w czasoprzestrzeń. Psu wiruje w głowie i zapada w śpiączkę na jeden dzień.
Kto posiądzie ową moc może zatrzymać czas na okres 15 postów, kiedy w swej łapinie dzierży łapinę drugiego osobnika, odgradza go od mocy, pozwalając mu się swobodnie poruszać wraz z posiadaczem mocy, gdy inni są w transie. Kiedy ktoś jest atakowany, pies może unieruchomić czas i zabrać atakowanego spod kłów oprawcy. Raz w miesiącu, gdy wejdzie na jakiś teren i będą tam psowate, może ich pozbawić możności rzucania czarów, jednakże gdy odejdzie z ów terenu, umiejętności znów wracają. Przez ten czas, jego tęczówki stają się zielono czerwone.
Posiadacz:
Opisy w wykonaniu Erica, dziękujemy. ^ ^
Sob Gru 06, 2014 8:46 pm
Moce SL:
Dorosły pies
Liczba postów :
34
Join date :
25/11/2014
Saul